sevgiduruu Kızlar bu damlayı kullanan var mı oğlum kolik bi bebek biogaia kullanıyoruz doktor yanında bu damlayıda kullan dedi kullannanlarınız varmı
esmerayes sevgiduruu benim oglumda kolikti yaramamisti 1 2 gun etki etmisti sadece ama her bebek farkli tabi virine yaramayan oburune iyi gelebiliyi
denizsn sevgiduruu bende kullandım oğlum daha çok ıkındı sürekli kusmaya başladı yarıda bıraktım o yüzden bize faydası olmadı yani 😒
CansuveCan Biz kullandık ama bence daha çok gaz sancısı yaptı o yüzden bıraktım kullanmayı. Laktoz intoloransı olanlar kullanıyor diye biliyorum süt şekerini sindiremeyenler. Emzirme öncesi 8 damla. Biz 3 tüp kullandık sonra bıraktım ben bebeğim daha rahatladı
sevgiduruu CansuveCan esmerayes denizsn Melisasbasi başka ne önerirsiniz peki oğlum geceleri krize giriyor resmen sakinleştiremiyoruz
CansuveCan sevgiduruu gaz masajları yapıyordum ben. Bacakları karnına doğru bastır uzat öyle gazı çıkıyor. Bir de sadece anne sütü mü alıyor bebek
Melisasbasi sevgiduruu benim kizim 2 ay 19 günlük herseyi denedim akliniza gelebilecek herşeyi tam bir kolik bebesi suan isime yarayan en azından rahatlatan diyeyim Nurse Harveys gaz damlasi ve symbiosys probiyotik kullanıyorum baya iyi durumda nazar değmesin 🤫🤭🤭
esmerayes sevgiduruu hee gece uyutmadan once sicak banyo ve masaj sonra gaz kemerini takip kundakliyoduk biz bide nurse harveys colex cok iyi gelmisti gaz peoblemini tamamen kesmisti bizde