Babynurse Merhabalar arkadaşlar hala diş yok aşırı huysuz ve agresifiz ama hala diş yok var mı aynı durumda olan 😔
Seyda211118 Babynurse ilk oğlum 4 ayda salya akıtmaya başladı diş diye bekledik ama 9 üncü ayında ilk dişini yardı ve 7 aydan itibaren hep huysuzdu
Alinduru Babynurse biz de öyle çok uzun süre sıkıntısını çektik ama bir türlü çıkaramamıştı 9 aylıkken zorla patlattı 2 tane çıktı 11 aylık oldu hala üst dişleri bekliyoruz 🤦🏻♀️
mtmcn Babynurse benim kizim 9.ay bitiminde ilk disini cikardi canim ne kadar dogru bilemiyorum ama ne kadar gec o kadar iyi derler…