Merhaba güzel anneler bebeğimi doğduğundan beri 2 saatte bir emziriyorum biraz kilolu bir bebek gece gündüz normalde sürekli alarm kuruyorum geçen gece alarm kurmayı unutmuşum gece 1 den sabah 6 ya kadar uyumuşuz bebeğimde hiç uyanmamış birkerede alarmı duymamışım gene böle gece uzun saatler uyumuş emzirmek için uyandırmasam sanırım gece uyucak acaba yanlışmı yapıyorum o ne zaman açıkıncamı versem yoksa rütinimize devammı etsek bilemedim gerçi aç olsa uyanır aç çocuk uyumaz derler ama küçük kan şekeri düşer dediler bilemedim sizin rütininiz nedir