Asumann yanlış anlasınlar boş verin. Dışardaki insanlar önemli değil zaten de çevreniz de bir süre sonra öğrenir bebeğinizin alerjisi olduğunu. Yeğeniminde alerjisi var ve sulu kaşıntılı açık yara oluşuyor. Abim yeğenimi öptürmezdi 😊 sizde izin vermeyin hiçbirşey bebeğin sağlığından değerli değil. bırakın konuşsunlar bir bebek sende mi var desinler aldırmayın😎👍