Eniz1907 normalde aptamil kullanıyorduk ve sıkıntımız yoktu öylesine doktora öneriniz var mı dedim sma deyince onu aldım ama kullnamaya başladığımız gün aşırı gaz,kabızlık, ıkınma,yeşil kaka sorunlarıyla karşılaştık birkaç gün daha devam ettik emin olmak için ve araştırdım bu süre içerisinde sma yeni kutudaki mamayı içen birçok bebek bu sıkıntıları yaşamış ve kullandığımız o birkaç gün sabahlara kadar ağladı evladım sancıdan aptamile döndük hemen rahatladık şükürler olsun