2 ay 23 günlük bebegim var. Doğduğundan beri çok huysuzdu zaten. Gaz olayı azaldı derken. Daha da huysuzlasti. Şimdi de kucağa alıştı. Ne yapiyorsam kucaktan inmiyor. Etrafı izlemek istiyor sürekli. Meme reddi de var. Meme istemiyor kendini geri itiyor. Uyumuyor da. Ne yapacagimi şaşırdım. Oturup agliyorum artık. Meme emerken uyuyor. Beşiğine katıyorum başlıyor ağlamaya. Yok mu bunun çaresi Allah rızası için