efe_annesi_ 2 aylık bebegim var emzirdikten sonra hırıltı baslıyo ne sebep olabilir yada nasıl gecer önerisi olan varmı ? 🙏
Kadriye043043 efe_annesi_ kıkırdak yapısı gelişmesini için hırıltıları benim de öyle bebeğim aspiratörle çekiyorum içerideki pislikleri
eymenkerem efe_annesi_ bebeklerde nrmal oluyor genizden gelen hırıltı 1 yaşına kadar nrmal sayiliyor. Tabiki hiriltiya ek burnu akar sık hapşırır veya burnu tıkanırsa o nrmal değil grip belirtisi.
efe_annesi_ Burcuusonmez hergun kontrol ediyoruz ama bunun için İnternette bi kaç arastırmada yaptım bebekler için burun spreyleri var ondan kullanırıyorum canım akıntı feln yok sadece hırıltı var annelik ister istemez korkuyom işte 😊
Cmle24 Benim de aynı aspiratörle çektiriyorum öncesinde serum fizyolojikle yumuşatıyorum burnunu canım
efe_annesi_ Cmle24 bende bebekler için burun spreyi kullanıyorum onu kullanınca geciyo bi kaç gun sonra gene oluyo emzirdikten sonra oluyo genelde canım
efe_annesi_ Gizemabc arastırdım bi kaç kişiyede sordum onlarda öle diyor ama işte insanın aklında kalıyo yinede inş geçer 😊
Cmle24 efe_annesi_ tam da şu saatlerde hem bu burun tıkanıklığı hem gaz sorunu var seni çok iyi anlıyorum valla canım 🤷🏼♀️
Barlasb10 Bizimde geçmeyen bi hırıltımız var ben burnu tıkalı sanıyordum meğerse gırtlağı gevşekmiş 1-1.5 yaşına kadar devam edermiş, bi doktorunuzla konuşun en doğrusu olur
efe_annesi_ Kadriye043043 bebekler için kullanılan spreyden kullanıyorum o biraz rahatlıyo bakalım gecmesse doktoruna danışacam..