Mertelisa evet rabbim sana da tatırsın o duyguyu,bence çok istersen olur🥰şevkat,kafanın rahat olması çok önemli sarıl bol bol öp kokla..nedense beni bugün cok etkiledniz ne güzel bir şey yaptığınız,rabbim o bebişi sahipsiz bırakmadı sizide hep güzellikler sunsun❤️Bu arada ben 5. Günlükten beri mama kullanıyorum ve 2 tane doktora gittim biri prof birisde uzman ikiside hipp combiyotik önerdi,reflu geçer anlattı doktorumuz mide kapakçıkları 1 yaşından sonra tamamlanıyormuş mamayı içerken daha dik konumda içirin ve gazı çıksada hemen yatırmayın omzunuzda dursun 15.20 dk . Biz reflu yatağı kullanmış olsakta bize yatağın altına havluyla biraz daha yükseltmemi istedi cidden çok işe yaradı🥰bu arada eds sistemi ile ne isterseniz sorabilirsiniz ben her zaman detaylı anlatırım🥰