Doktor kan tahlili yaptı şayet varsa oynuyor dedi koku alamıyordum temizlik yaptıktan sonra tuz ruhu çamaşır suyu kullanmıştım çünkü ama çıkan kan tahlilinle yüksek enfeksiyona ve diğer oynamalar yok gayet iyi dedi şimdi yine de covid testi yapsam mı bilmiyorum kafam karıştı yaşayan var mı aranızda?