Sevde123 nsyldz hiç sormadım muayene ücretini, genelde eşim halleder o işleri ama arkadaşnda dediği gibi 65 70 lira bişey olması lazim
seydaac Duygue tavsiyeniz üzerine Hülya hanıma muayeneye gittik bugün kızımın biraz soğuk algınlığı varmış. Gerçekten çok iiyi çok ilgili bir doktor. Tavsiyeniz için teşekkür etmek istedim 😊