Ebruertem Merhaba anneler bebeğim 45 günlük ve emerken sürekli genzine kaçıyor ve çok korkuyorum evde bebeğimle tek kalamıyorum psikolojik olarak böyle bir durumda siz nasıl başa çıkıyorsunuz???