Merhaba 6 aylık bebeğim var uykusu gelince yasa sıkılınca resmen boğazını yırtarcasına bağırıyor ilk başlarda gülüyordum ama sıklaşmaya başladı ayy çok sinirli dedikleri zaman ağızlarına vurasım geliyor sinir mi yoksa çıkardığı Sesmi hoşuna gidiyor bilmiyorum