Sinem1988 ben de eğitim vericem diye ağlamasından korktuğum için başlamadım. Şimdilk sadece uyku düzeni kuruyorum gündüz uyku aralıkları nasıl gece nasıl düzen kurmaya çalışıyoruz zaten bebek kendini belli ediyo ben de ona uyuyorum. Sabah uyanma saatini ben belirledim 9 olarak. Erken uyanırsa birlikte uyuyoruz, geç kalkmak isterse sakin sakin 9da uyandırıyorum. 2saat sonra uykusu geliyo 45dk uyuyo gündüz uyku düzeni bu şekilde oldu. Geceyi hala düzenleyemedim açlık durumuna göre kalkıyo. Form konu başlığına gelecek olursak, bebek sık kalkıyo diye ek gıdaya başlanmaz kilosu az gelmiştir doktora oyüzden desteklemek istemiştir diye düşünüyorum. 5. Aydaki ek gıda iki ana öğün arasındaki atıştırmalıktır çünkü.