Kızlar bundan kullanan varmı bebeğine
Minies ben küçükken kullanmıştım acı elma yağı(adaçayı) ayaklarının altına sürerek
Minies internette bebekler için aslında çok zararlı olduğunu görmüştüm ben
Ozlem98 ne gibi faydaları oldu
Ozlem98 ben kullanıyordum tekrar almak istedim eczacı önermiyoruz zararlı demis
Esila15 gaz için kullanmıştık rahatlatıyor bebeği
Ozlem98 teşekkür ederim
Minies evet 2 damla kullanılmalı fazlası zararlı
Eczane lerde satılıyor bu kadar zararlı neden satıyorlar ki