ikibebekli_anne keşke emzirebilseydim kızım sadece 2 ay emdi , o kadar çabaladım ki emsin bırakmasın diye ama malesef meme reddi yaşadık ve bir daha emmedi. Ne kadar kötü hissettim ne kadar ağladım tahmin edemezsiniz. Terkedilmiş gibi hissettim kendimi , o emdiği zaman ben huzur doluyodum mutlu oluyordum. Bence anne ve bebek arasındaki en kuvvetli bağ. Sorunsuz emiyorsa nolur şükredin nolur şikayet etmeyin. O kadar isterdim ki daha fazla emebilmesini kısmet değilmiş 😔