CerenS Kızlar bebeğim 3 aylık ve bir aydır kaka yapamıyor Doktora gittik kaç defa lavman verdiler gönderdiler. Lavman yapınca kakasini yapıyor. Ama bitince yapmıyor. Gazını çıkarıyor aşırı bi şekilde kokuyor . Gitmediğimiz doktor kalmadı ama hala bi çözüm bulmadık . Zeytinyağı icirdim poposuna sürdüm . Banyoda masaj yaptım. Fitil kullandım ama nafile yardımcı olurmusunuz . Başına gelipte dediklerinden hariç bisey yapan varmı???
Kaganpasa20 CerenS benim bebegim de 3 aylik ve kaka sorunu basladi ilk sefer 5 gun yapmadi. Zeytinyagi icirdim poposunu uyardim ancak yapti. Bu sefer gene 3 gun oldu beklemedeyim
nurayuzun CerenS doktorum alakası yok dedi ama ben şifayı ıhlamurda buldum gğn aşırı 2 3 çay kaşığı verıyorum kaka sorunum bitti yşnede tanlış yönlendirmek istemem her bebek farklıdır
CerenS efulim çok fazla damla denedik artık yenilerini almıyorum . Son kes yine doktora gidicez . Mama kullanmıyorum sadece anne sütü
CerenS ozelegtmcianne evet elâzığda . Şehir hastanesindeki nerdeyse bütün doktorlara gittik doğduğundan belli . Hayat hastanesindeki çocuk doktoruna gittik . Üniversiteden zaten hiç çıkmadık gibi bisey oldu evim hemen karşısı üniversitenin
ozelegtmcianne CerenS araştırma hastanesinde Prof lar var hala bit çare bulunmamış olması üzücü 😔 medikal park ta Necmi necmioğluna götürdünüz mü