Zumreee baston olarak geciyor ama yatar pozisyonda oluyor yenidogandan itibaren kullaniliyormus kullanan varmi acaba
Nisasaff Zumreee olur yani canım neden olmasın, ben koyarken içince boşta kalmasın diye korunaklı koydum