Happyss doktor ikisinide vermişti bana biogaia bağırsak düzenleyici olarak geçer bu yüzden gaz için iyi oluyor 3 öğün sap simplex gece yatmadan da biogaia yı veriyordum şimdi bıraktım metsil kullandım sonra onuda bıraktım her bebeğe iyi gelmiyor tabiki bünye farklı deneyin sizde öyle bulursunuz