Ececem ben d4 yaklaşık 5 haftalıkken emzik vermeye başladım, Bir de yarim kundak yapiyorum hala iki ayligiz. Uykusu gelip kundağı yapıp emziği o esnada verdiğim zaman uykuya daha kolay dalıp, refleksle hareket edemediği için kendini de uyandırmıyor . Sardığım zaman uyku süresi daha uzun oluyor. Bazen huysuzsa beyaz gürültü de açıyoruz 😊