-erCansu- Varmi aranızda nasıl geçti napmak lazım Oğlum 2 yaşına girecek yarın KBB goturucem endişeliyim vede nefes alamadığı için üzgünüm normalde geçen kış yapılacaktı ama yazın rahatladigi için erteledik en azından biraz daha buysuun diye