Xyz1234 14 günde pes etmeyin, 7 aya yakın gaz sancısı cekmiş anne var karşınızda. Ne yaparsanız yapın kısa süreli rahatlatır, maalesef bitiren birşey yok bu zıkkımı. Biogaia ve gaz giderici damla kullanmanızı ve kiraz çekirdeği torbası ya da ütü ile ısıtılmış havluyu karnına koyup daha sonda gaz masajı yapmanızı öneririm . Adaçayı yağı lütfen kullanmayın. Allah sabır versin