Uykusuzmom ben hoppala aldim. 15 20 dakika bindiriyorum zıplıyor eğleniyor. Hem enerjisini atıyor hem kasları güçleniyor. O bindikce işlerimi yapiyorum. Uykusu geliyor yoruluyor. Biraz uyuyor yine iş yapiyorum. Yere yatak yap. Onun üzerine koy, oyuncakları koy öyle de oyalaniyor. Kısa sürelerle duruyor bunlarda ben de o sırada yapiyorum. Kangurudayken ben is yapamadım canim. Daha küçük olduğu zaman da içine koydum çocuk kakilmis gibi oldu içinde. Ben rahat edemedim. Hep bebege destek verip tutasim geldi. Asılı kalır gibi oluyor is yaparken. Bide çanta gibi birsey ya o kumas yığını senin hareketlerini de kısıtlıyor. Daralıyor insan. Gezmeye gidince uzun süreli gezmiyosan bi derece iyi. Ev isi için gereksiz. 10 dk anca tutarsın içinde o da sana hem yorgunluk olur, hem ikinize rahatsızlık verir. Ben süpürge bile yapamadım. Bebek ağır zaten, süpürgeyi de ileri geri hareket ettiriyorsun o anda. Beline mi güç vercen, koluna mi insan şaşırıyor