Merhaba güzel anneler💫
4 aylık kızım var. Doğduğundan beri huzursuz, ağlayan, uyumayan, emsede emmesede kusan bir bebeğim..
3 aylıkken yapılan kalça ultrasonda gelişim geriliği olduğunu öğrendik ve şuan bandaj kullanıyoruz.
Kusma sikayetinden dolayı götürdüğüm doktor ilaç verip göndermişti. Alerjisi olabilir üşütmüş olabilir çok emiyor olabilir vs deyip ilaç vermişti. Kullandım ama hiç bir sekilde azalma olmadığı için tekrar götürdüm. Karın ultrason çekildi ve kist görüldü. 1 ay kullandıktan sonra tekrar götüreceğim..?
Sizden ricam iyi bir doktor önerisi. İstanbul/Anadolu Yakasında yaşıyorum. İyi bir ortopedi doktoru ve çocuk doktoruna ihtiyacım var. Özel hastane devlet hastanesi farketmez yeterki işini hakkıyla yapan bir doktor arıyorum. Şimdiden teşekkür ederim🌸