Selimustafa anladım 4 yas zor bir yaş ama ona anlatabilirsiniz bu durumu, sık sık 10-15 dk lık sagımlarda ona etkinlik yaptırırken diğeri de yerde vs. gözünüz üzerinizdeyken sagımlar olabilir. Yemek için size şu tavsiyeyi verebilirim, mesela çorba yapıyorsunuz diyelim 2 katı malzeme ile yapıp temiz kapak ile kavanozlayın spguyunca buzdolabına koyun ileriki zamanın corbası hazır olur. Yemekler de aynı sekilde fazla yapıp koyabilirsiniz aynı zamanda pişecek nasılsa.