Fatmaaaaa firini hic isitmiyorum direkt koyuyorum sut 45 derecedeyken tencerede yogurdu koyup karistiriyorum, sonra kavanozlara dokup agizlari acik sekilde firina atiyorum 5-6 saat sonra cikartip biraz oda sicakliginda birakip dolaba atiyorum. Kapaklari acik olacak yine bir gun oyle bekletip kapaklarini kapatiyorum