Kızlar oğlum 10 ay 5 günlük mamayı hiç içmiyor istemiyor ağlıyor.icine Cici bebe katip pekmez falan tatlandırıp vermeyi denedim ama yok istemiyor hadi gündüzleri geçtim gece 1 sefer beslenmek için uyanıyor ne vercem ben şimdi anne sütü alan bir bebek değil zaten.esim de sütü sulandirip verelim diyor biz hep onlarla büyümüşüz eskiden mamaya güç yetmiyordu alamıyordu kimse diyor kötü niyetle demiyor oğluma çok düşkün çok şükür ona zarar gelsin hiç istemez umursamaz bir baba değil ama bende süt için daha çok küçük dedim kaldıramaz dedim bu sefer ne yapacağımızı şaşırdık bir akıl verin lütfen mamalar hep çöpe gidiyor 😔