Zezemeze normalde daldıktan sonra kendisinin atması gerekmiyor mu? Bir süre dalmasını bekleyin, emziği siz alın ağzından. Bebeğim henüz yeni 3 aylık olmak üzere. Memede uyumaya alışmıştı, göğsüm yara olduğu için emzik verdim. Damak yapısını bozmasın, sürekli emmesin diye daldığı zaman aldım. Uyanır gibi oluyordu, azcık pişpişleyip bırakıyordum uyumaya devam ediyordu. Sonra alıştı. Şimdi dalınca emziği atıyor, uykuya devam ediyor