Defneligunlerrr Eşim bu markadan almış aktardan. Aktarcı 1 çay kaşığı demiş. Tahta veya plastik kaşıkla verin çok yoğun demiş. 16 aylık bebeğim. Siz kaç kaşık veriyor sunuz acaba?
Deletedmom368 Defneligunlerrr Canım ben kullandım ama sanırım miktarı fazla verdim kızım pişik oldu. 11 aylık ilk defa pişik oldu. Değişik hiç bir şey vermedim büyük ihtimalle keçiboynuzu özünden oldu.
Deletedmom368 Defneligunlerrr evet bana da 1 çay kaşığı dedi zaten katı bir şey. Ama ben yanlışlıkla fazla kattım meyve püresine aman ne olacak diye yedirdim pişik oldu 😥
Defneligunlerrr Nana herkese yardım edecek Gündüz insan gece bez bebek bu sırrımızı kimse bilmeyecekkk nanananananana
Defneligunlerrr Evde hep gülen biri sanki bizden biri hem gerçek hemde peri masallar diyarından geldiiiiii sihirliii annemmm sihirlii annemmm
Defneligunlerrr Deletedmom368 ayy kıyamam Başka zarar olmasında tek pişiği geçer inşallah 🤲 peki siz demir kaşıkla mı veriyorsunuz eşime belirtmişte özellikle tahta veya plastik diye
Deletedmom368 Defneligunlerrr kaşık olarak vermedim ben kapağını açtım tabağa doğru akıttım fazla aktı. Önceleri verdiğim de kaşıkla alıyordum o anlık gaflete düşdüm. Fazla oldu
Deletedmom368 Defneligunlerrr Silikon mama kaşığı ile verdim ama bana öyle bir şeyle ver falan demedi sadece 1 çay kaşığı ver dedi
Defneligunlerrr Deletedmom368 canımm çok teşekkür ederim cevapların için fazla kaçırmamak lazım anlaşılan bende ölçüyle olmasına dikkat edeceğim çok sağol 🥰