Merhabalar hanımlar
6 ay olmak üzere kızım var dün hiçbir şeyi yokken birden 38.6 ile hastanee gittik sabaha karşı ateş fitille vs bir şekilde düşürüldü bugğn kendi hekimimizle görüştük şuan bebeklerde görülen 6. Hastalık diye bir şey varmış tehlike arz etmiyor ama ateş takibi gerekiyormuş ateş çıkıp inip çıkabiliyor ciltte döküntüler olabiliyormuş göbekte, kol içinde, kasıklarında vs. Bu zor günlerde covıd yetmiyormuş gibi birde bu hastalık eksikti cidden ateş gibi durum yaşadığınızda aşıdandır ya da diştir diyip ihmal etmeyin lütfen… iki gün önce aşı olduk biz aşıyla hiçbir ilgisi olamaz bu kadar yüksek ateşin dedi doktor. Çok şükür iyiyiz şuan🙏🏻🙋♀️