Zezemeze Kızlar bebeğim 7 aylık olacak inşallah iki gün sonra. Ona şöyle 1 yaşına kadar kullanılabileceği bir oyuncak almak istiyorum. Eğitici, öğretici olsun istiyorum. Neler önerirsiniz? Çok uçuk fiyatlı oyuncak alamam ona göre önerirseniz sevinirim.
anneninbirii Zezemeze eğitici aktivite masaları var onlardan alabilirsiniz. Üzerlerinde +12 yazıyor ama şimdi de çok ilgilerini çekiyor. Benim kızım da 7 ay 13 günlük çok seviyor. Tabi her bölümünü amacına uygun yapamıyor daha ama zamanla o da olur 😅 Onların imkanınıza göre çeşitleri de var. 50 liradan başlayıp 400 e kadar gidiyor. Biz ebebekten baby clementoninkini aldık müzikli olduğu için onu tercih etmiştim. 158 liraydı sanırım. Şimdilik ayaklarını takmadık. Önüne koyuyorum o şekilde oynuyor. Bir oyuncakla pek çok oyunu yapabiliyor bi sürü bölümü olduğu için
Parsannesi Benim oğlum şuan 7 ay 10 günlük ve etrafına oyuncakları sermeme rağmen o kendi ayakkabılarıyla ve kumandayla oynamayı tercih ediyor 😂 müzikli kumandalardan almayı düşünüyorum ben de açıkçası ama ev oyuncak dolu yüzüne bakmıyor 🤷
Zezemeze Parsannesi bildiğim kadarıyla çok oyuncak olunca öyle oluyor hani karar veremiyorlar sanırım hangisiyle oynasam diye :) o yüzden bir tane almak istiyorum faydalı bir şey ama bulamadım.
Parsannesi Zezemeze tek tek de veriyorum ama en fazla 5 dk oyalıyor sonrası çığlık kıyamet 😅 ben uzun ömürlü olsun diye eğitici köpekcik ve onun gibi 2 oyuncak daha almıştım ama henüz basıp oynamayı bilmediği için çabuk sıkılıyor sanırım bence siz de kumandayı bir düşünün onun tuşlarına kolayca basabilir diye düşünüyorum 😊
Parsannesi Zezemeze tam anlamadım ama eğer figürlü olansa sürekli anlatmanız gerekir tak çıkar tarzı şeylerse henüz kendi yapamaz sanırım genelde öyle şeyler 10 12 ay civarı öneriliyor 😊
Alpaybus Benim de oğlum 7 aylık. Bende eğitici olsun diye gittim fisher price sesli hikaye kitabı aldım ama yüzüne bakmıyo tabak çanakla oynuyo🤦🏻♀️ O yüzden çok para verme derim.