minik_koalam Ebru-isil aslında stres yapmadım çok ama olabilirse rahat olayım bende. Hamile olmayayım da
minik_koalam Eslemmomy ya bende beklemiyordum 40 bittikten sonra adet olmayı çünkü etrafımdaki çoğu kişi olmuyordu kimisi 9 ay kimisi bir yıl. Bende olunca şaşırdım açıkçası ama ondan sonra olmadım diye tedirgin oldum
minik_koalam gamzece ya bende hiç olmasaydım korkmazdım da bir kere olduktan sonra olmadığım için korktum açıkçası
simsekmevlude minik_koalam evet 😌 Dogumdan sonra 20 25 gün kanamam oldu 40ımda 1-2 gun cok az kanamam oldu 15 gun sonra tekrar 3 gün kanamam oldu onu adettır dıye dusundum eylul 13 unde olmustu bu sonrasında gelen giden yok 😏
simsekmevlude minik_koalam olsak vucut olarakda rahatlarız böyle olumca korunsakda insan bir şüphede kalıyor
minik_koalam Eslemmomy doktora gittiniz mi peki. Benim de ilk başta çok olmadı açıkçası herkesin farklı olabiliyormuş
ugur25bocegi minik_koalam canım ben 5 ay oldu doğum yapalı bi kere bile adet olmadim 40 bitti daha ne gelen var ne giden
minik_koalam ugur25bocegi işte bende hiç olmasaydım tereddüt etmezdim de bir kere olup daha da olmamak beni korkuttu açıkçası
minik_koalam simsekmevlude evet hem adet belirtisi hemde gebelik 😂😂ikisinin belirtisi de hemen hemen aynı zaten biliyorsun. Ama çoğunlukla göğüslerim çok hassaslaşmıştı
minik_koalam Nidaabaserr evet anne sütü veriyorum ama baya geç oldum acaba sürekli mi böyle devam edecek