HandeSs Merhaba anneler ogluma uyju tulumu alicam uzerini ortturmuyor ama tog degeri falan varmis neye dikkat etmeliyim evim dogal gazli tog degeri nedir kac olmali ??
Ebru-isil HandeSs ben antayada yaşıyorum şimdilik 1.5 tog aldım odanın derecesine göre alınıyor alınca üzerinde etiketi de var dereceye göre içine kısa kollu ya da uzun kollu zıbın giydiriliyor.
Deletedmom9 HandeSs Evin ısısına göre zaten üzerinde yazıyor. 22 24 aralığındaki bir evde 1.5 tog bile yeterli.
Swtlna Ebebekten 1.5 tog aldım geçen sene memnun kaldım, bu sene için de dün akşam gidip aldım. Şimdilerde zıbın üstü tulum giydiriyorum, hava daha soğuyunca ince bi pijama üstüne giydireceğim. Bir de ebebeğinkiler yıkayınca çekiyo büyük alın
Ebru-isil HandeSs canım ben aldım ama bi köye gittik soğuk orda kullandım evde daha kullanmadım klima da çalışmıyor ama evin içi iyi Gece örtersem battaniye falan örtüyorum üzerinden.lcw dekileri ben de görmüştüm ama kalın gelmişti bana.