Selamlar oglum 5.5 aylik ve bir suredir benimle ilgili degil.Her seyiyle ben ilgileniyorum.karnini doyurma vs.emziriyorum.sacma gelecek belki ama annemler veya esim veya eve bir yabanci geldiginde onlarla daha ilgili sicak guluyor kahkaha atiyor ama ayni hareketleri ben yapiyorum bana sadece tebessum ediyor oyle bakiyor ya da.sadece emmek istediginde gozu beni ariyor.Psikolojim bozuldu anlamaz daha ama beni sevmedigini filan dusunmeye basladim.sacma geliyor insan annesini sevmez mi diyorum bu atak donemi mi diyorum ama ben yillarca yaninda olmasam aramaz gibi beni.boyle bir sey yasayan veya duyan varsa lutfen bilgilendirin.Pedagoga goturmek icin de erken diye dusunuyorum.lutfen fikir verin