İştah açıcı şurup kullanıp faydasını gördüğünüz var mi 15 aylık bebeğim hiç bişey yemiyor bütün gün aç uyuyor ki mama vereyim sürekli diş çıkarıyor ama . Nutrigen kullandık etki etmedi . Argivit verdi doktor ama kullanan var mı yada bunlar dışımda kullanıpta memnun kaldığınız