Bugün 2.ay aşısı olduk kızlar ateş ölçümü yaptığımda alnından 36.5 ama şakaklardan ölçüm yaptığımda 37.2 çıkıyor yani bebeğimin şuan ateşi var mi yok mu anlamadım. Elle ya da dudağımla baktığımda ateş yok gibi geliyor bana da hangi ölçüm doğru yardımcı olabilir misiniz