tuzvelimon Nurtenn biz kullandık iki hafta kadar ara vererek. Oğlumda alerji yaptı kırmızı döküntü ve kabızlık oldu. İlacı bıraktık sidefer başlayacağız döküntüleri geçince. Emzirmeden 1 saat önce vermek gerekiyormuş
DefneRana3881 Begum bizede yazmış doktor hastaneden taburcu olurken ama eczane 10 damla sabah tok yazmış üzerine doktor bişey demedi galiba o hengamede hatrlamıyorum yani bebeğim 3 aylık 6 kilo bende 6 damlamı versem ki
Begum DefneRana3881 10 damla cok gibi geldi. Bir de demir biraz yoruyor bagırsakları ve sindirim sistemini yavas yavas arttırmanızı tavsiye ederim mesela 6 kilo ise bebeğiniz 3 ile başlayın 2 şer gün geçe birer damla arttırın
Gurbettebianne [bilinmeyen] bi bak canım aynen ☺️ Valahi canım napalım bizimkilerde böyle 🤣ben epeydir takmıyorum artık yoksa kendimi çok çok çok üzüyorum kilo almıyor diye .sağlıklı olsunlarda 🙏 👶🏻
Gurbettebianne [bilinmeyen] bende de öyle 🤪 bir lokma daha yese belki kilo alır diye bildigin psikopat oldum 😀 manken olcak bizim bebeler 😍😍