Erva2alya ayy ben de çok çekiniyorum ilişki konusunda. Korunsak bile korkuyorum en çok da anlayamamaktan çünkü ilk hamileliğimde hiçbir belirti yoktu bunda da olmazsa ne yaparım nasıl anlarım bilmiyorum. Tabi rabbim en iyisini bilir, ben hayırlı zamanda nasip etsin isteyenlere 😣