ABetul pamukçuk olabilir. Ama süt kalıntısı da olabilir. Mama da veriyormuşsunuz çünkü. Ben pamukçuk sanmıştım doktora gösterdim süt kalıntısı o pamukçuk değil dedi. Bir süre sonra göğsüm kaşınmaya başladı, bebeğim çok emen bir bebek olmasına rağmen memeyi bırakıyordu diline baktım o zaman pamukçuk çıkmıştı. Doktorumuzla görüştük işte bu pamukçuk, senin göğsün kaşınıyorsa ondan sana mantar geçmiştir, karbonatlı su yap her emzirme sonrası bebeğinin dilini ve kendi göğsünü gazlı bezle sil dedi. Buna 1 hafta devam ettim ve geçti. Doktora göstermenizde fayda var