Oğlum doğduğundan beri prima care bez kullanıyorum. Ama artık çok hareketli olduğu için bezi bağlamakta zorluk çekiyorum külot beze mi geçsem diye düşünüyorum. Ama e bebek sayfasında külot bez konusunda çok iyi yorumlar yapılmamış . Kullanan var mı aranızda