efelettin Ben bu ısırma, vurma, saç çekme gibi hırçın davranışlar yüzünden uzmanla görüştüm. Hala görüşüyorum. Dediklerini bir bir uyguluyorum ama bırakmıyor bırakmıyor bıraktıramıyorum. Yalvarırım geçicek deyin. Çok kafama takıyorum. 16 aylık bu arada
Deletedmom11 efelettin benim kızım da 16 aylık. O beni ısırdığında bende onu ısırıyorum, o benim saçımı çektiğinde bende onun saçını çekiyorum. 1 haftadır bıraktı ve ciciş ciciş diye sevmeye başladı. Ne kadar etkili ve doğru bilmiyorum fakat bişey yaptığında kendiside memnun olmuyorsa yapmıyor şuan. Ne biliyim en azından bize karşı 😁 bebek veya çocuklarla karşılaştığında onların saçını çeker vurur hemüz ona çözüm bulamadım
Sevilayy_1 efelettin uzman ne önerdi ısırma ile ilgi yapılacak tek şey sürekli oyalamak biz öyle yendik ısırmayı bide ısırınca tepki vermeyin zamanla geçeçek inşallah
shachi Demirko benim oğlumda 12-15 ay civarı ısırıyordu. zaman zaman ilgisini dağıttım uyardım vs suan 22 aylık unuttu davranışını
efelettin shachi ayy hadi inşallah. Tek tesellim beni, teyzesini, nenesini ısırıyor. Başka kimseyi değil
efelettin Deletedmom11 benimde tek tesellim sadece bana, teyzesine, nenesine yapıyor. 2 tane yaşıt kuzeni var onları sevicem öpücem diye deliriyor. Nazımı geçiyor bize anlamıyorum ki 🤷🏻♀️
efelettin Sevilayy_1 bununla ilgili uzun bi post açmıştım diğer konularla ilgilide yazdıklarım var. Her ısırdığında bileklerinden tutup çok sıkmadan bunu yapmanı istemiyorum deyip cici cici yapacaksınız dedi net ifadeler kullanın dedi ama pek etksiini görmedim melasef
Sevilayy_1 efelettin Biraz daha yaşı büyük olsa tamamda bebekler yaptıkları hareketleri cabuk unutan varlıklar oyalayarak onu kızdırmadan bu olayı unutturabilirsiniz bence bide belli aylarda ısırma artıyo sonra azalıyo bide eşim ısırarark severdi bizimki ısırmayı oyun sanıyordu belk ondan kolay unuttu🤷🏻♀️