NazmiyeKoca
Kızlar merhaba yardımınıza ihtiyacım var kızım 2ay olmasına 10gün var emmek istemiyor memede savaşıyor kafasını geriye atıyor yaklaşık 25gündür böyle herşeyi denedim başta sık sık emzirdim bu sefer önsütü çok aldı olmaz dedi etrafımdakiler sonra bir süre hep ağladı dayanamadım sağdım kaşıkla verdim sürekli boğuluyormuş gibi oldu bu sefer biberonla sağdım berdim iki gün boyunca hep bu seferde göğüslerim yara olmaya başladı hooopp tekrar memeye döndürmeye çalışmalar yine sık sık emziriyorum hem sütüm çoğalsın diye hemde başka türlü emmiyor ama sık sık emince kilo almaz diyorlar ilk ay çok güzel kilo almıştı çünkü ozaman meme reddi yoktu 2940kg ile doğdu ilk ay 4500kg oldu ama şimdi evde tarttım 10gün sonra 2aylık olcak 5kilo az almış bu ay günde bez sayısına bakıyorum bazen 3çışlı bez 1kaka oluyor az yani sütüm deseniz var sıkınca geliyor ben çözemedim çıldırmak üzereyim bide huzursuz sabah başlıyorum emzirmeye saat 3e kadar sürekli çevir çevir emzir yapıyorum amnca 3de uyuyor yani bi düzenede sokamıyorum şaşırdım kaldım bi çare ne olur yardımcı olun