Melek-3434 Asli123 Minik1anne Kitapkurdumom Deletedmom5 mtmcn evet hanımlar bencede iyi tekrar gittiğimizde sorucam neye göre kısa olduğunu vaktinde doğanlarla aynı ölçülerde olmasını bekliyor sanırım belki unutmuştur prematüre olduğunu
Deletedmom5 Melek-3434 canım haftasına göre gayet iyi doğmamış mı? 40 haftada 49cm falan doğan var 56 cm ürünleri 2-4 aylık diye satıyorlar ayrıca
FatmaKrbkl Prematüre doğan bebeklerde yaşıtlarına en son boy uzunluğu yetişir, önce baş çevresiydi yanlış hatırlamıyorsam sonra kilo ve son ooarak boyu yaşıtlarını yakalıyor 🌼
Poncik FatmaKrbkl benimki ne zaman yakalar kronolojik 9 aylık düzeltilmiş 7 aylik 8 kilo boy 67 cm baş çevresi 43 .29 haftalik 150 kilo dogdu
Asel0309 Deletedmom4018 Tam 38+0 da doğdu. Küçük 1 bebekti yani 😊 Bu arada eşimle benim boyum normal öyle çok kısa değiliz. Ben 1.68im eşim ise 1.75 falan. Sonradan uzuyormuş bebekler. Çok takmamak lazım.
Deletedmom4018 Asel0309 yok bende takmıyorum canim benim bebeğimde 38 de doğdu 2490 gr 47 santim bende çok ağladım boyu değil ama kilosu cok cok azdı üstünü değiştirmeye korkuyordum anne sütü icmiyor sadece mama yiyor ve masallah 45 günlük 55 cm 4 buçuk kilo oldu önemli olan sağlık 🙏
Minik1anne Deletedmom4018 ayy bebeklerimiz aynı haftada aynı kiloyla doğmuş bende senin gibiydim kuzum
Minik1anne Melek-3434 tabi doktordan daha mi iyi bilicem ama bebeğim 38 haftayken dogdu ve boyu 49 cm idi şimdi 3 ay 13 günlük boyu 60 cm bence sizinkide normal bence
Asli123 Melek-3434 çocuğun boyu gayet güzel uzamış. Ah bu doktorlar hemen vesvese yaptırıyor annelere. Takılmayın. Bebeğinizin keyfini çıkarın.
Ealisya Melek-3434 bana normal geldi boyu bazı bebekler minyon olabiliyor ben 39 haftalık doğum yaptım bebeğim 46 cm 2,5kilo şimdi 10 aylık 69 cm 6aylık bebekle eşdeğer sağlıklı olsun gerisi boş .
Melek-3434 Ealisya haklısınız sağlıklı olsunlarda ergenlik dönemine kadar uzun yılları var kiloda alırlar boylarıda uzar inşallah 😊🤲
Zum1- Melek-3434 benim bebegim 32 haftada 41.5 cm dogdu su an 8ay 15 günlük ve 70 cm doktor bi sakınca görmedi bana da kısa geldi ama önemli olan sağlıklı olmaları boy arkadaslarinda dedigi gibi genetik oluyor cogu zaman
Melek-3434 Zum1- erken doğanlar için ne kadar erken doğduysa o kadar geriden hesaplanmalı mesela benimki 6 hafta erken doğdu şuan 2.5 aylık 1 aylık bebeğe göre hesaplanmalı gelişimi vs bazı doktorlar böyle düşünmüyor galiba
KevserSoysat Melek-3434 can8m bejim bebegim 2 ay 11 günlük ve şua 54 santim boyu 35+1 de doğdu bebegim benimde