Derenkuzum kayinvalidemin evinde ikea antilop var onu hic sevmiyorum, emniyet kemeri omuzdan bile degil kucucuk bisey. Annem de ebebekten aldi daha orda kullanmadik nasildir bilmiyorum ama hic degilse tepsisi buyuk desenli ve ayaklari ikeaninkine gore daha saglam gibi, 65 liraya aldi