Oreolumagnoliabenm Oglumda aptamilde daha cok kusuyor ve gazi cok oluyor sindiremiyor sanırım,baby goat kullanmaya basladim memnunum ha hic mi kusmuyor derseniz tabi ki her bebek gibi kustugu zaman da oluyor süt icince de kusuyor yani fazlasini çıkarıyor kusmak değil mamaya baglayamam ama Aptamilin kusturdugu kadar bi etkisi yok