15 günlük olan kızım 2 gündür ishal.günde 3-4 kere kaka yapıyor.kakası su gibi rengi sarı yeşil arası.sma veriyorduk kabızlık sorunu oldu diye hipp’e geçtik o da ishal yaptı böyle bir durumla karşılaşan var mı ne yapmalıyız.önereceğiniz bir ilaç var mı