AhhsseeN kesmek çözüm mü derseniz, jilet ile kesimde saç kılı daha sert çıkıyor bu doğru ve eşit uzadığı için gür gibi duruyor, bende 2 kere jilet ile kestim ama boş olan yerlerde boş kaldı(seyreklik), 3 aydır saç kesim gününde kesiyorum çok hızlı uzadı…