Haticebrar 14 ay 10 günlük kızı hala yürümüyor😊Elini tutunca bütün evi geziyor,koltuklara falan tutunup sıralıyor uzun zamandır,çok hevesli aslında ama elimi bırakmaya cesareti olmadığından korkup sıkıca elimi tutup yürümek istiyor. 18.aya kadar normal diye biliyorum yürümemesi,hazır hissedip korkularını yenince yürüyecekler Allah’ın izniyle🙏🏻