16 aylık oğlumu araba tutuyor. Ne tuhaf bir şey bu 😞 Kısa mesafede bile fenalaşıyor. Suratı bembeyaz oluyor, boncuk boncuk terliyor, dudakları kuruyor, midesi bulanıyor. Onu o halde görmeye dayanamıyorum 😥 Doktor kontrolümüz yaklaştı. Nasıl gideceğiz diye telaş sardı. Önceden de ağlardı, arabayı sevmezdi. Şimdi daha çok etkilenmeye başladı. Çözüm önerisi olan var mı ? Ya da başına gelip sonradan geçti diyeniniz ?