Duyguuguralp bende bunla ilgili post acıcaktm actınız iyi olmus.Oglum 5.5 aylık ve inanılmaz bir gaz kokusu var üşüttümü acaba diyorum sıcak tutuyorum yine aynı.Saglıklı bebeklerın gazı kokmaması gerektini okumustm dogruluk payı nedir bılmıyorum.Sadece anne sütü alıyor.Bu durumu yaşayanlar tecrubelerınızı yazarmısınız en kısa zmnda doktorumuza sorucam bu konuyu