Ysfymn Kızlar 5 Haziran doğumluyuz 37. Hafta da dünyaya geldik su an atak haftasında miyiz bebeğim sürekli ağlıyor nedenini bilmiyorum
Minikpandailay Google de atak hesaplama var oradan bakıp doğması gereken tarihi yazıp bakabilirsiniz 🙋🏻